1. Jak sprawdzić dostępność produktu?

Prezentowany produkt posiada informację o ilości sztuk w magazynie. Gdy ilość w magazynie 0 szt., brak produktów w magazynie. Jeżeli potrzebna jest większa ilość danego produktu niż prezentowana, prosimy o kontakt z nami.

2. Ile zapłacę za wysyłkę produktu?

Koszt wysyłki jest uzależniony od wielkości i wagi produktu. Koszt wysyłki możemy sprawdzić dodając produkt do koszyka, automatycznie uzyskamy możliwe formy i koszty wysyłki.

3. Czy udzielają państwo rabatów?

Rabaty są udzielane przy zamówieniu kilku sztuk produktów. W celu uzyskania rabatu prosimy o kontakt, przedstawimy indywidualną ofertę cenową.

4. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

W zależności od wyboru przewoźnika, średni czas dostawy przesyłki kurierskiej to 24 godziny, natomiast Poczta Polska dostarczy przesyłkę do 3 dni roboczych.

5. W jaki sposób mogę otrzymać zamawiany produkt?

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, przygotowaliśmy trzech przewoźników który dostarczą zamawiane produktu:
- Poczta Polska
- firma kurierska
- odbiór osobisty

6. Gdzie i kiedy mogę odebrać produkt osobiście?

Po odbiór osobisty produktu zapraszamy do Rudnika nad Sanem pod adres Leśna 23.

7. Jak mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Jeżeli zamówienie zostało złożone i potwierdzone od nas e-mailem, wszelkich modyfikacji tj. zmiana adresu, zmiana formy zapłaty (przelew lub pobranie), dodanie dodatkowego produktu do zamówienia, mogą państwo dokonać drogą e-mail lub telefonicznie: 726 256 792.

8. Błędnie złożone zamówienie. W jaki sposób mogę je anulować?

Prosimy o natychmiastowy kontakt drogą e-mail lub telefonicznie. Zamówienie zostanie anulowane przez obsługę sklepu.

9. W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od momentu doręczenia towaru.
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu towaru który znajduje się pod linkiem.
Zwrotu należy dokonać na nasz adres który znajduje się w zakładce "Kontakt".

10. Problem podczas dostawy, widoczne uszkodzenie przesyłki. Co robić?

Gdy zauważą Państwo widoczne ślady uszkodzenia paczki, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z pracownikiem firmy przewozowej oraz poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji, drogą e-mail lub telefonicznie: 726 256 792.

Dodatkowe ważne informację nt. wyrobów z wikliny (kupując u Nas, musisz wiedzieć):

Nasze wyroby są oczyszczane z zabrudzeń produkcyjnych kwasem.
Opcjonalnym zabezpieczeniem wikliny przed zabrudzeniami i dłuższą żywotnością jest lakierowanie.
Informujemy że użytkowanie foteli bujanych, foteli typu muszla oraz pilot, bezpośrednio na panelach drewnianych, parkiecie drewnianym może uszkodzić taki podłoże. Proponujemy użytkowanie takich foteli na płytkach, dywanach lub podbicie filcem płozów, nóg wiklinowych.
Każdy wyrób z wikliny może skrzypieć w czasie użytkowania jednakże nie jest to wadą produkcji lecz naturalną pracą wikliny.
Do produkcji naszych wyrobów używamy zszywek, gwoździ, wkrętów oraz innych metalowych elementów które pomagają nam wykonać dany wyrób tak aby ładnie wyglądał i był bezpieczny w użytkowaniu.
Jak również każdy wyrób jest robiony ręcznie, wymiary mogą różnić się od podanych w ofercie oraz kolor samej wikliny może minimalnie różnić się od pokazanych na zdjęciach.


W przypadku innych pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: kontakt@koszykwiklinowy.pl lub tel. 726 256 792